Dynamite is coming for a big sarge

11 Beiträge in diesem Thema

Empfohlene Beiträge

Hey guys, I'll be travelling to Bremen 7th-14th september and looking for wings.

I was also planning to go to muenster but I have not found a lair there and I really prefer to sarge with a wing

About me: I am 25.y.o. I live in Edinburgh and I have been involved with the edinburgh lair for around 6 months, my specialty is dance floor game which I have been doing for 5 years, but I also do daygame mainly in the street and pub/bar sarge which I really enjoy.

I know a bit about German culture because I have been meeting tons of german girls in Edinburgh.

If you are up for a good sarge in bremen or muenster then give me a shout.

Diesen Beitrag teilen


Link zum Beitrag
Auf anderen Seiten teilen
Hey guys, I'll be travelling to Bremen 7th-14th september and looking for wings.

I was also planning to go to muenster but I have not found a lair there and I really prefer to sarge with a wing

About me: I am 25.y.o. I live in Edinburgh and I have been involved with the edinburgh lair for around 6 months, my specialty is dance floor game which I have been doing for 5 years, but I also do daygame mainly in the street and pub/bar sarge which I really enjoy.

I know a bit about German culture because I have been meeting tons of german girls in Edinburgh.

If you are up for a good sarge in bremen or muenster then give me a shout.

smilie_tra_080.gif

my english is not good enough smilie_tra_080.gif

Diesen Beitrag teilen


Link zum Beitrag
Auf anderen Seiten teilen
Hey guys, I'll be travelling to Bremen 7th-14th september and looking for wings.

I was also planning to go to muenster but I have not found a lair there and I really prefer to sarge with a wing

About me: I am 25.y.o. I live in Edinburgh and I have been involved with the edinburgh lair for around 6 months, my specialty is dance floor game which I have been doing for 5 years, but I also do daygame mainly in the street and pub/bar sarge which I really enjoy.

I know a bit about German culture because I have been meeting tons of german girls in Edinburgh.

If you are up for a good sarge in bremen or muenster then give me a shout.

Für Bernd und alle anderen, die es nicht verstehen:

Hey Leute, ich werde vom 7. bis 14. September nach Bremen reisen und suche Wings.

Ich hatte auch geplant nach Münster zu fahren, aber ich habe dort kein Lair gefunden und bevorzuge es sehr mit einem Wing zu sargen.

Über mich: Ich bin 25 Jahre alt. Ich lebe in Edinburgh und war seit 6 Monaten im dortigen Lair aktiv, meine Spezialität ist das "Dance Floor Game", welches ich seit 5 Jahren mache. Aber ich bin auch im Daygame aktiv, hauptsächlich in den Straßen und Pubs/Bars, was mir sehr viel Spaß macht.

Ich weiß ein wenig über die deutsche Kultur, weil ich jede Menge deutsche Mädchen in Edinburgh getroffen habe.

Wenn du einen guten "Sarge" suchst, dann meld dich bei mir.

Diesen Beitrag teilen


Link zum Beitrag
Auf anderen Seiten teilen

You're welcome even if we are currently out of summer ;-), perfect wheather to drag some girls into your warm bed!

@Bernd: Ich bin mir sicher, ihm macht das nichts aus ;)

NB So sorry bro, we tried to get rid of these annoying german girls and tried to send them onto an abandoned island, but it appears that there were already natives roaming around.

bearbeitet von butteronthebread

Diesen Beitrag teilen


Link zum Beitrag
Auf anderen Seiten teilen

Ach Bernd das haste aber nicht deutlich geschrieben :-)

Diesen Beitrag teilen


Link zum Beitrag
Auf anderen Seiten teilen

ahhh... zu spät gelesen... dann auch noch jemand aus schottland :( AHHHH :D

Diesen Beitrag teilen


Link zum Beitrag
Auf anderen Seiten teilen

Erstelle ein Mitgliedskonto, oder melde Dich an, um zu kommentieren

Du musst ein Mitgliedskonto haben, um einen Kommentar verfassen zu können

Mitgliedskonto erstellen

Registriere Dich ganz einfach in unserer Community.

Mitgliedskonto registrieren

Anmelden

Du hast bereits ein Mitgliedskonto? Melde Dich hier an.

Jetzt anmelden

  • Wer ist Online   0 Mitglieder

    Aktuell keine registrierten Mitglieder auf dieser Seite.