Optimate 26 Beitrag melden Januar 25, 2011 erstellt ANY PUAs in CT? Diesen Beitrag teilen Link zum Beitrag Auf anderen Seiten teilen
PuaMinimal 31 Beitrag melden Januar 17, 2015 geantwortet Hey i would like to make a trip to Cape Town too. Are you still there? Diesen Beitrag teilen Link zum Beitrag Auf anderen Seiten teilen
Popart 1 Beitrag melden August 7, 2016 geantwortet I'm living in Cape Town. And game regular. Give me a shout if you have game already. No total newbies please. AA handle capability and wingman knowledge a must. Diesen Beitrag teilen Link zum Beitrag Auf anderen Seiten teilen
Mad_James 1 Beitrag melden Dezember 12, 2022 geantwortet Am 8.8.2016 um 01:19 , Popart schrieb: I'm living in Cape Town. And game regular. Give me a shout if you have game already. No total newbies please. AA handle capability and wingman knowledge a must. I am an advanced german player / PUA who will be in CT dec ´22 - feb ´23. Looking for likeminded individuals to go out and have a little fun. You can reach me via email saurerdrops(at)web.de 1 Diesen Beitrag teilen Link zum Beitrag Auf anderen Seiten teilen