shaan1991 0 Beitrag melden März 3, 2023 erstellt Expat here, relaxed, fun-loving, easy-going, and pretty chilled out. Living in Berlin for about a year now. Love the city, the vibe, and the women 🙂 Looking for an English-speaking wingman who can spend some time during the evening for some game, doesn't matter if you are a pro or a beginner, everyone is welcome. I have done a few pick-ups myself and looking to improve. Send me a message and lets hang out Diesen Beitrag teilen Link zum Beitrag Auf anderen Seiten teilen
gabosera 1 Beitrag melden März 6, 2023 geantwortet Hi there, I send you a message. 🙂 Diesen Beitrag teilen Link zum Beitrag Auf anderen Seiten teilen
PaxxelJonez 5 Beitrag melden März 9, 2023 geantwortet Hey @shaan1991, im gonna push to 10 posts then send you a message j Diesen Beitrag teilen Link zum Beitrag Auf anderen Seiten teilen
easy_game 0 Beitrag melden März 19, 2023 geantwortet Hey mate, hit me up, I speak several languages and always ready for some game together. Diesen Beitrag teilen Link zum Beitrag Auf anderen Seiten teilen
ghstwz1232 0 Beitrag melden Mai 21, 2023 geantwortet hey there, I am unable to send PM right now, but I'd like to wing with you. Traveling to Berlin to remote work for a while. 31 yr old. Feel free to hit me up Diesen Beitrag teilen Link zum Beitrag Auf anderen Seiten teilen
AlphaPapa 0 Beitrag melden Dezember 24, 2023 geantwortet Am 3.3.2023 um 09:19 , shaan1991 schrieb: Expat here, relaxed, fun-loving, easy-going, and pretty chilled out. Living in Berlin for about a year now. Love the city, the vibe, and the women 🙂 Looking for an English-speaking wingman who can spend some time during the evening for some game, doesn't matter if you are a pro or a beginner, everyone is welcome. I have done a few pick-ups myself and looking to improve. Send me a message and lets hang out Hi, I can't send messages yet but are you still looking? Diesen Beitrag teilen Link zum Beitrag Auf anderen Seiten teilen
Kupferstecher 2 Beitrag melden Februar 18 geantwortet Hi mate, can't send you a message at the moment, but would love to be your wingman. PM me if you want to. Diesen Beitrag teilen Link zum Beitrag Auf anderen Seiten teilen
Yashchawla 0 Beitrag melden Mai 13 geantwortet Hi , I would like to be your wingman Diesen Beitrag teilen Link zum Beitrag Auf anderen Seiten teilen
svk 1 Beitrag melden August 27 geantwortet Hey guys, hit me up as well !! Diesen Beitrag teilen Link zum Beitrag Auf anderen Seiten teilen