9279 Beiträge in diesem Thema

Empfohlene Beiträge

The best anime series that was ever created. Don't listen to other ppl...they are wrong. I am right. This is the best anime period.

It has one of the most epic soundtracks ever.

The main theme - which you are listening to if you press play - is the manliest love song in the history of love songs.

Whenever I meet a woman I'm instantly super attracted to, a woman that makes my heart pound and makes me think oh my fucking god... get her number, talk to her on the phone and set up a date - which I just did - I listen to this song because it rocks, makes me smile, makes me feel like a god.

Makes me feel strong & powerful.

And, yes, sometimes I wanne talk English....

Be warned though.

If you are of the female sex, then your legs, your arms, even your face will grow very manly hairs at an accelarated rate. Women will suddenly have facial hair and men with little facial hair will have grown full beards after 4:02 minutes. Men with a stubble will instantly grow a huge, primitive caveman's beard.

You - no matter if man or woman - will automatically experience a 200 % muscle growth, grow a beard, feel three times as much testosterone pumping through your body and you will want to have Sex. Wild, hot, passionte and hard, pounding Sex.

You're all lucky that I am here to finally show you this song.

No thx necessary but I do like compliments like 'omg, you're so awesome dood,' or 'man....that song is epic you're so cool,' or even 'I like your style, you're so funny and witty I like you so much, I wanne be friends with you.'

Diesen Beitrag teilen

Link zum Beitrag

Catnip, wenn ich deine "Unterschrift"(Oder wie man das nennt.) lese, fällt mir immer nur dieses Video ein.

• TOP 1

Diesen Beitrag teilen

Link zum Beitrag

Mrs Greenbird - shine shine shine ist gerade mein Dauerschleifenlied.

Die beiden klingen so schön zusammen und heute habe ich dann auch mal Video herausgesucht und herausgefunden,dass es auch super schön ist.

Es ist auch erholsam immer mal ein Lied zu haben, was nichts mit liebe zu tun hat.

https://www.youtube.com/watch?v=AsTRTddeY2c

Diesen Beitrag teilen

Link zum Beitrag

@MaxPower: Und dabei isset das gar nich! Aber Die Antwoord kann man dennoch mal hören ;)

Diesen Beitrag teilen

Link zum Beitrag

Boy better know

Do it left, do it right
Do it day, do it night
Don't wait for the gym, do it on-site

But make sure that you pump, pump, pump!!!

Wooohaaaaaa!!! :aggressive:

• TOP 1

Diesen Beitrag teilen

Link zum Beitrag

Linguistikvorlesung.

Listening to Jay Z's Empire State of Mind.

Why is this song so great. Now i wanne dance...

Diesen Beitrag teilen

Link zum Beitrag

Einer der ersten, wenn nicht sogar der erste Clip, den ich auf Youtube gesehen habe... Und heute Abend höre ich das Wort "Terra" in einem komplett anderen Kontext und plötzlich stellt eine längst vergessen geglaubte Synapse diese Verbindung her. Seltsam.

• TOP 1

Diesen Beitrag teilen

Link zum Beitrag
Gast ImWithNoobs

Einer der ersten, wenn nicht sogar der erste Clip, den ich auf Youtube gesehen habe... Und heute Abend höre ich das Wort "Terra" in einem komplett anderen Kontext und plötzlich stellt eine längst vergessen geglaubte Synapse diese Verbindung her. Seltsam.

Holy Terra <3

Diesen Beitrag teilen

Link zum Beitrag

Erstelle ein Mitgliedskonto, oder melde Dich an, um zu kommentieren

Du musst ein Mitgliedskonto haben, um einen Kommentar verfassen zu können

Mitgliedskonto erstellen

Registriere Dich ganz einfach in unserer Community.

Mitgliedskonto registrieren

Anmelden

Du hast bereits ein Mitgliedskonto? Melde Dich hier an.

Jetzt anmelden